הפעלת ילדים

התקדמות אקורדית עם חמישיית קלימבות B5 בכיוונים שונים המשתלבים יחדיו

ערכת קלימבות B5 מייצגת התפתחות ייחודית בהנחיית המוסיקה - כדי לעשות מוסיקה לא חייבים לדעת מוסיקה!

הערכה מאפשרת לקבוצה ולמנחה שאינם יודעים מוסיקה - ליצור מוסיקה!

איך זה עובד?

הערכה מכילה 5 קלימבות מסוג B5, כל קלימבה בעלת 5 טונים בלבד ומכוונת לאקורד שונה. הניגון בכל קלימבה הינו פשוט ביותר ואינו מצריך כל ידע או נסיון, אך הניגון ברצף על כולן יחדיו יוצר מגוון של מנגינות קסומות ומורכבות.

כל משתתף בתורו מאלתר/מנגן קטע פשוט וקצר, אך רצף הקטעים של המשתתפים יחדיו יוצר מנגינה מורכבת, מסקרנת ומיוחדת במינה!.

קראו עוד...

 

 

אנטיה דרוסל ( Antje Drössel), מחברת, מורה למוסיקה, מדריכת התעמלות וקורסי הרפיה להורים וילדים, גרמניה

לאחר שלמדה מנהל עסקים ואחרי יותר מעשר שנים של עבודה בתחום השיווק של חברות יופי וקוסמטיקה מובילות, אנטיה דרוסל החליטה לעשות תפנית בקריירה שלה. היא רכשה השכלה חדשה והפכה למטפלת בעיסוי ומורה ליוגה לתינוקות. עכשיו היא מציעה קורסים להורים ולילדים בגילאי 0-6 שנים. הקורסים האלה ממוקדים בתנועה, מוסיקה ורגיעה. לידת בנה הבכור נתנה לה השראה ליצירת קונספט חדש של "בריאות לתינוקות" (www.wellkin.de). בשנת 2011 פרסמה את ספרה הראשון, שהפך לרב-מכר, ועוסק בכל מה שיוצר מערכת יחסים טובה בין הורים וילדים.
התפנית שעשתה השיגה דבר חשוב נוסף - היא יכולה לשלב חיי משפחה וקריירה. "זה מרגיש כמו חלום שהתגשם - אני יכולה לעבוד עם ילדים, לתמוך בהורים ולעשות אותם מאושרים, וגם לנהל את חיי המשפחה שלי". כבר יותר מעשר שנים שאנטיה מעניקה קורסים לארגונים שונים ומעונות יום. היא אוהבת לפתח רעיונות ותרגילים לשימוש יומיומי כדי ליצור רגעים נפלאים בחיי משפחה: רוגע ושמחה בכל יום.

קראו עוד...

 

 

הניגון בסנסולה אינו דורש כל ידע או ניסיון מוסיקלי!
צלילי הסנסולה עמוקים ומתמשכים, ומשתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת.
הסנסולה היא פרי פיתוח של חברת HOKEMA גרמניה, היא מיוצרת בחברת HOKEMA בעבודת יד נקייה ומדוייקת ובעזרת חומרים איכותיים ביותר.