נשים בהריון

בשנים האחרונות הסנסולה התגלתה כשימושית בקרב נשים בהריון. עדויות שונות נשמעות מצד נשים אלו, כשלרוב מדובר בעדויות על כך שהניגון בסנסולה על הבטן מסייע להפגת כאבי בטן, להרגעת העובר ולהירגעות האם. חלק מהנשים טענו כי התינוקות שנולדו לאחר מכן פיתחו חיבה מיוחדת לכלי נגינה בכלל ולסנסולה בפרט.

 

ניגון בסנסולה על בטן הריונית בשכיבה

בסרטון זה מודגם ניגון בסנסולה על הבטן במצב שכיבה:

 

אנטיה דרוסל ( Antje Drössel), מחברת, מורה למוסיקה, מדריכת התעמלות וקורסי הרפיה להורים וילדים, גרמניה

לאחר שלמדה מנהל עסקים ואחרי יותר מעשר שנים של עבודה בתחום השיווק של חברות יופי וקוסמטיקה מובילות, אנטיה דרוסל החליטה לעשות תפנית בקריירה שלה. היא רכשה השכלה חדשה והפכה למטפלת בעיסוי ומורה ליוגה לתינוקות. עכשיו היא מציעה קורסים להורים ולילדים בגילאי 0-6 שנים. הקורסים האלה ממוקדים בתנועה, מוסיקה ורגיעה. לידת בנה הבכור נתנה לה השראה ליצירת קונספט חדש של "בריאות לתינוקות" (www.wellkin.de). בשנת 2011 פרסמה את ספרה הראשון, שהפך לרב-מכר, ועוסק בכל מה שיוצר מערכת יחסים טובה בין הורים וילדים.
התפנית שעשתה השיגה דבר חשוב נוסף - היא יכולה לשלב חיי משפחה וקריירה. "זה מרגיש כמו חלום שהתגשם - אני יכולה לעבוד עם ילדים, לתמוך בהורים ולעשות אותם מאושרים, וגם לנהל את חיי המשפחה שלי". כבר יותר מעשר שנים שאנטיה מעניקה קורסים לארגונים שונים ומעונות יום. היא אוהבת לפתח רעיונות ותרגילים לשימוש יומיומי כדי ליצור רגעים נפלאים בחיי משפחה: רוגע ושמחה בכל יום.

קראו עוד...

 

 

הניגון בסנסולה אינו דורש כל ידע או ניסיון מוסיקלי!
צלילי הסנסולה עמוקים ומתמשכים, ומשתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת.
הסנסולה היא פרי פיתוח של חברת HOKEMA גרמניה, היא מיוצרת בחברת HOKEMA בעבודת יד נקייה ומדוייקת ובעזרת חומרים איכותיים ביותר.