מוסיקאים

מוצרי חברת HOKEMA, ובפרט הסנסולה, משמשים מוסיקאים רבים ברחבי העולם ביצירת מוסיקה ייחודית ומעניינת.
מדובר בקשת רחבה של סגנונות ומקצועות מוסיקליים, זמרי נשמה, נגנים, מלחינים, מעבדים מוסיקליים, מורים למוסיקה, נגני מוסיקת עולם, מטפלים במוסיקה, יוצרי מוסיקה אלקטרונית, מוסיקה מדיטטיבית, ועוד ועוד..

בעקבות הביקוש הגובר, בשנת 2016 השיקה חברת HOKEMA דגם חדש של סנסולה המיועד למוסיקאים - סנסולה רנסנס אלקטרו, זוהי סנסולה רנסנס עם פיק-אפ מובנה.

 

ויגו סטיינק (Viggo Steincke), מלחין, מפיק, יזם מוסיקלי, דנמרק

ויגו סטיינק הוא אדם שאוהב לתת השראה לאחרים אבל גם אוהב לקבל השראה - כל עוד מוסיקה היא לב העניין. הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו כבר בשנת 1976 בפסטיבל Roskilde, דנמרק. לאורך השנים הוא כתב הרבה יצירות ומוסיקה לפרסומות וקמפיינים. הוא תמיד מחפש ליצור צלילים חדשים, לשלב מוסיקה עם מציאות. היצירתיות, הסקרנות, והדרך שלו במוסיקה גרמה לו להיות גם מורה, ולכן הוא גם מלמד מוסיקה. הוא עובד עם ילדים, בני נוער ומבוגרים. בשנת 2006 הוא זכה בפרס Craft של איגוד התקשורת והמדיה בדנמרק על עיצוב הסאונד הטוב ביותר לסרט. בשנת 2008, הוא זכה בפרס אחר עבור ניצוחו על שיר השנה. אולי זה הגמישות והרבגוניות של ויגו שעשו אותו כל כך מוצלח, והוא לא מהסס לעבור בין הז'אנרים: רוק, נשמה, פופ, רגוע, אלקטרו או מוסיקת ילדים.

קראו עוד...

 

הזמרת והיוצרת הגרמניה ז'נין דבי (Janin Devi) מספרת על השימוש שלה בסנסולה כזמרת וכיוגיסטית

ראיון עם אחת מזמרות הנשמה החשובות ביותר כיום בגרמניה. היא ילדת פלא מוסיקלית. בעלת קול צלול, דרמטי ולירי והיא יודעת איך להקסים את הקהל שלה.
הקול שלה נובע ישירות ממעמקי נשמתה וחודר עמוק ללב. כשמאזינים לה מרגישים שהיא חיה כל שיר.
היא מתרגלת יוגה ועוסקת רק בהפקות שמחממות את הלב.
לשאלת המראיין איך היא שומרת על איזון עם מעמדה הרם בגרמניה היא עונה: "אני מתרגלת יוגה, עושה הליכות ושוחה, וחשובה לי מאוד הגישה הרגשית שלנו לבעלי חיים ולאוכל טבעוני, לאנשים ולקולקטיב, להבנה וסימפטיה".

קראו עוד...

 

ראיון עם פטר סטברום (Peter Stavrum), מוסיקאי ומתופף-גוף בעל שם עולמי המשתמש בסנסולה. קופנהגן, דנמרק

ראיון עם מתופף-גוף בעל שם עולמי. הוא מתופף מוסמך מה- Royal Music Academy בדנמרק, הופיע עם ה-  STOMP ברחבי העולם במשך 6 שנים וייסד במשותף את קבוצת Body Rhythm Factory שביצעה יותר מ-500 קונצרטים באירופה ובשנת 2013 זכתה בפרס The Young Audience Music Award על ההפקה הטובה ביותר לצעירים בעולם. בתקופת הופעתו ב- STOMP החל להתעניין בתיפוף-גוף ומאז ביצע ולימד תיפוף-גוף בכל רחבי אירופה. בין היתר הופיע ב- Rhythm & Comedy Duo המפורסם של Funky Currywurst Brothers.

קראו עוד...

 

טוביאס מגל (Tobias Meggle), מפיק מוסיקלי, בוואריה

כדי לתאר את טוביאס מגל אי אפשר להימנע מהמילים: אינטואיציה, רגש, מקצועיות ויציבות... רק כדי לתאר במקצת את הרבגוניות שלו ואת תשוקתו למוסיקה.
הוא ייסד את מותג הפקות המוסיקה “Hinterland Studio”, פרסם תקליטים ודיסקים כמו ה-“Sandboy” ובשנת 2011 פנה למוסיקת סרטים ופסקול, תחום שמחייב לעורר תמונות בקולות. בעבודתו טוביאס מדגיש דפוסי צליל חמים ושקופים והוא מממש ללקוחותיו את דרישותיהם הטכניים והמוסיקליים. "מוסיקה מקבלת חיים רק על ידי הרגשות שלה..." אכן כך ניתן לתאר את טוביאס בקצרה.

קראו עוד...

 

דרור מצליח מ'צלילי-פלא' מאלתר על סנסולה בייסיק

המוסיקאי דרור מצליח מוביל כבר יותר מעשור את הרכב 'צלילי הפלא' המפעיל מגוון של פעילויות מוסיקה ייחודיות מדן ועד אילת בהשתתפות אלפי משתתפים מכל סוגי הקהלים, מכל המגזרים ומכל הגילאים.

הפעילויות של 'צלילי הפלא' הן בנושא מוסיקה מהעולם, איכות הסביבה וחיבור הקהילה. פעילויות אלה מציעות מגוון שלם של חוויות לילדים ולכל המשפחה, כגון 'צלילים ירוקים' - בניית כלי נגינה מחומרים ממוחזרים, 'סדנאות צלילים מהעולם' - היכרות עם כלי נגינה מרהיבים מרחבי העולם, וכן מופעים לחינוך המיוחד.

עיקר הפעילות של 'צלילי הפלא' הינו: סדנאת צלילים לקבוצה בטבע, פעילות גיבוש לעובדים, מופעים מוסיקליים לכל המשפחה, ארועים קהילתיים לחגים, פעילות מוסיקה ומיחזור סוחפת לבתי ספר וגני ילדים, וכן יצירת מרחב מוסיקלי קסום לחינוך המיוחד על כל גווניו.

בסרטון זה דרור מצליח מאלתר על סנסולה בייסיק:

 

הזמרת והיוצרת שפי אורן בך שרה ומנגנת על סנסולות בכיוונים שונים

שפי אורן בך הגיחה לתודעה הציבורית בעקבות המופע "סופיאן הגדול" - מופע מוסיקלי מדהים המורכב משירי מחאה ונשמה מקוריים פרי יצירתה של אורן-בך, ומלווה ע"י הנגן רן גרסון במבחר כלי נגינה.
בסרטון זה שפי אורן בך שרה ומאלתרת על סנסולות בכיוונים שונים:

 

ראיון עם אנדראס לוך (Andreas Loh), מלחין, פסנתרן ומורה ליוגה שהפיק דיסק של מנגינות סנסולה ליוגה

אנדראס לוך הוא אמן רבגוני מברלין, בעל השפעה בז'אנרים שונים כגון קלאסי, ג'אז, פופ, אוונגרד ורוק רועש.
בהשראת חוויות נגינה ארכאיות מזמנים שבהם ניגן בלהקות רוק, הוא החל לבטא את היצירתיות שלו בהרכבים משל עצמו. בשנת 2009 הוא פרסם את הדיסק הראשון שלו שנקרא 'פסנתר' ומאז פרסם אלבומים נוספים, בהם הדיסק "Sounds of my hands" של מנגינות סנסולה ליוגה.
המוזיקה שלו מלאה במטען רגשי עמוק ומנגינות מדהימות שאותן הוא מעביר בעוצמה וברגישות בעת ובעונה אחת. מי שמאזין לקומפוזיציות ולאלתורים שלו עוצם את העיניים ופותח את האוזניים ואת הלב.

קראו עוד...

 

"הסנסולה תמיד בתיק" - אלנה מירונוב (Elena Mironov), מחברת, מלחינה ומורה ליוגה, ציריך, שוויץ

אלנה מירונוב מתגוררת בדנמרק ובשוויץ, היא מחברת, מלחינה ומדריכה בינלאומית ליוגה ומדיטציה. היא משלבת את שתי אהבותיה הגדולות - יוגה ומוסיקה, על ידי שיתוף פעולה עם מספר מוזיקאים, וזאת באמצעות הפקות חיות של מוסיקה ויוגה באירועים ופסטיבלים. יתר על כן היא מציעה מוסיקה משלה כמו פסקול מדיטטיבי ומהפנט עבור שיעורי יוגה מיוחדים. בשיעורי מוסיקה ויוגה היא עובדת עם הכלים הבאים: נבל קלטי, סנסולה, האנגדראם, משולשים, פסנתר, מיני תזמורת של צ'לו, דיג'ירידו, מגוון תופים מהמזרח התיכון, קלרינט ועוד ...
בשנת 2015 היא יצרה את ה- DVD יוגה הראשון שלה שזכה לביקורות מבריקות בעיתונות הבינלאומית. ה- DVD הזה הולחן כולו ע"י אלנה. הוא כולל קטעים חיים של צ'לו, פסנתר, כלי הקשה, דיג'רידו, ופעמוני רוח (לפרטים נוספים ולקריאת ביקורות בקרו כאן: www.sparklingyoga.com/press). באותה השנה היא פרסמה גם את תקליטור המוזיקה הראשון שלה (www.silvercloudofficial.com). אלנה מירונוב היא לא רק אמנית מוכשרת ורבגונית, היא מהממת, מרשימה ומחממת את הלב בכל פרויקט שבו היא מעורבת.

קראו עוד...

 

הניגון בסנסולה אינו דורש כל ידע או ניסיון מוסיקלי!
צלילי הסנסולה עמוקים ומתמשכים, ומשתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת.
הסנסולה היא פרי פיתוח של חברת HOKEMA גרמניה, היא מיוצרת בחברת HOKEMA בעבודת יד נקייה ומדוייקת ובעזרת חומרים איכותיים ביותר.